loading...
نیاز روز
س.م.م بازدید : 424 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (0)

علت بیماری بهروز بقایی چیست ؟ |بیماری بازیگر سینما بهروز بقائی

درگذشت بهروز بقایی,بزرگداشت بهروز بقایی امروز,خبر بزرگداشت بهروز بقایی امروز,آخرین خبرها از بزرگداشت بهروز بقایی امروز,عکس های حاثه ی بزرگداشت بهروز بقایی امروز,عکس های مراسم بزرگداشت بهروز بقایی امروز, جدیدترین تصاویر,عکس های,عکسهای,تصاویر,فیلم بزرگداشت بهروز بقایی امروز,کلیپ بزرگداشت بهروز بقایی امروز,جدید,بهروز بقایی, مرگ بهروز بقایی,فوت بهروز بقایی,علت درگذشت بهروز بقایی,علت مرگ بهروز بقایی,سایت رسمی بهروز بقایی,خبر درگذشت بهروز بقایی,خبر فوت بهروز بقایی خواننده,چگونگی مرگ بهروز بقایی,بهروز بقایی چگونه درگذشت؟آیا بهروز بقایی مرده است؟آیا بهروز بقایی زنده است؟ آیا بهروز بقایی خواننده تصادف کرده است؟آیا بهروز بقایی تصادف کرده؟عکسهای تشییع جنازه بهروز بقایی,تصاویر درگذشت بهروز بقایی,عکس های درگذشت بهروز بقایی,عکس درگذشت بهروز بقایی,تصویر بهروز بقایی,علت بیماری بهروز بقایی چیست

بهروز بقایی از جایگاهی که در سینمای ایران به دست آورده اظهار رضایت می کند و معتقد است آدم نباید همیشه گلایه داشته باشد.

بهروز بقایی برای کودکان دیروز یک جور نوستالژیک به حساب می‌آید. او خاطرات خوشی را برای آنها به جای گذاشته است. از دنیای شیرین گرفته‌ تا دنیای شیرین دریا و جور دیگری باید دید. بقایی یک پسر هنرمند به نام بهرنگ دارد. او هم نقاش خوبی است و هم موسیقی را به خوبی می‌شناسد. آنها دنیای جالبی دارند و همین‌طور خاطرات خوشی که در این مصاحبه به بخشی از آنها اشاره کرده‌اند. بهرنگ می‌گوید پدرم هنوز مثل یک پسر بچه شیطان است و بهروز بقایی از اینکه پسرش یک هنرمند است، احساس غرور می‌کند. خواندن این گفت‌وگو را از دست ندهید.

آقای بقایی از اولین خاطره‌ای که از پدرتان دارید برایمان بگویید.

پدر من در یک شرکت فرانسوی کار می‌کردند و مدیر تدارکات بودند و من گاهی همراهشان به انبار چوب‌بری می‌رفتم و حسابی برای خودم بازی می‌کردم.

پول توجیبی هم از پدرتان می‌گرفتید؟

نه، چنین قانونی در خانه ما مرسوم نبود و هر زمان که پول می‌خواستیم از پدر یا مادرمان دریافت می‌کردیم. فقط یادم است یک بار در مدرسه در بازی فوتبال برنده شدم و پدرم به همین مناسبت یک دوزاری به من دادند که از این بابت حسابی خوشحال شده بودم.

آیا در امور درسی‌تان هم دخالتی می‌کردند؟

پدرم بسیار روی ادبیات و خطاطی حساسیت و خودشان هم خط بسیار زیبایی داشتند. همین‌طور از بین همه درس‌ها، انشا برایشان اهمیت زیادی داشت. البته ناگفته نماند که در گذشته بچه‌ها خودشان درسشان را می‌خواندند و مثل امروز نیازی نبود که والدین خودشان را برای درس خواندن بچه‌ها آزار دهند.

آقای بقایی، به دست آوردن چه چیزی را در زندگی‌تان بیش از همه مدیون پدرتان هستید؟

آرامش روانی‌ام را که با هیچ ثروتی قابل‌مقایسه نیست و خدا را شکر می‌کنم که چنین ثروت بزرگی از پدرم برایم به یادگار مانده است.

گفت‌وگو با بهروز بقایی و پسرش بهرنگ  

مساله‌ای که در جامعه امروز وجود دارد، این است که متاسفانه بعضی از جوانان امروز چندان احترامی برای والدین‌شان قائل نیستند و همین موضوع باعث شکاف بین نسل‌ها شده است. شما این موضوع را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آن هم با توجه به اینکه خودتان هم یک جوان دارید؟

به نظر من اگر مشکلی از این جهت وجود دارد به رفتار ما بزرگ‌ترها برمی‌گردد. هر چه ما فضا را برای جوانانمان بسته‌تر کنیم، آنها بیشتر از ما دور خواهند شد بنابراین این شکاف را خودمان با رفتارها و قضاوت‌های اشتباهمان ایجاد کرده‌ایم.

آیا خانه شما فضایی پدرسالارانه داشت؟

نه به هیچ‌وجه، برعکس پدرم بسیار آدم منطقی‌ای بودند. مثلا وقتی من از رشته راه و ساختمان انصراف دادم و رشته هنر را انتخاب کردم نه‌تنها معترض نشدند بلکه راهنمایی‌ام هم کردند. پدرم هرگز ما را به انجام کاری مجبور نمی‌کردند و کاملا حق داشتیم که در مورد آینده‌مان خودمان تصمیم بگیریم.

آقای بقایی هیچ وقت شده پدرتان شما را تنبیه کنند؟

فقط یک بار در زندگی‌ام این اتفاق افتاد آن هم به این دلیل که بازیگوشی می‌کردم و خواهرم را در خیابان لاله‌زار گم کردم. پدرم بسیار از این کار من عصبانی شدند و یک سیلی توی صورتم زدند؛ این اولین و آخرین تنبیه من توسط پدر بود.

بهترین تفریحی که با پدرتان داشتید؟

با هم تخته‌نرد زیاد بازی می‌کردیم، کتاب ادبی زیاد می‌خواندیم و خطاطی می‌کردیم. یادش بخیر.

با هم مسافرت هم می‌رفتید؟

بله، بسیار هم لذت‌بخش بود به‌خصوص وقتی اطراف شمال را با هم می‌گشتیم.

وقتی خودتان متوجه شدید که پدر شدید چه احساسی داشتید؟

گیج بودم. وقتی به من اطلاع دادند که پسرم به دنیا آمده در سفر بودم ولی خیلی زود خودم را رساندم. وقتی رسیدم بیمارستان، نمی‌دانستم از کدام قسمت باید بروم. به هر حال تجربه زیبایی بود.

وقتی بهرنگ را برای اولین‌بار در آغوش گرفتید چه حسی داشتید؟

باز هم گیج بودم و اصلا باورم نمی‌شد که این کودک بخشی از وجود خودم است. بهرنگ مثل یک فرشته کوچولو در بغلم خوابیده بود.

بهرنگ را پشت صحنه کارهایتان هم می‌بردید؟

بله، به‌خصوص زمانی که تئاتر داشتم زیاد باهم به تئاترشهر و تالارهای مختلف نمایشی می‌رفتیم.

کاری که باعث شد پدرتان حسابی از دست شما عصبانی شوند؟

کلاس اول ریاضی، ۴ تا تجدید آوردم و درجا رد شدم. پدرم از این موضوع حسابی عصبانی شدند و نگران آینده‌ام بودند. یک بار هم ساعت مچی‌ای داشتم که آن را با عصبانیت به زمین کوبیدم و این کارم باعث شد ساعتم خراب شود و پدرم بسیار از دستم عصبانی و دلخور شدند.

نظرتان درباره خانه پدری؟

روح‌ جاری اتفاق‌های کودکی.

آیا این خانه هنوز پابرجاست؟

بله، مادرم از آنجا مراقبت می‌کنند و آن را حفظ کرده‌اند.

شما آشپزی هم می‌کنید؟

بله، به‌خصوص با غذاهایی که با پیاز و قارچ درست می‌شوند به خوبی آشنایی دارم.

به عنوان یک هنرمند برای حفظ آرامش روانی‌تان در این دنیای شلوغ چه می‌کنید؟

کتاب می‌خوانم، پیاده‌روی، آشپزی و خطاطی می‌کنم که همه آنها برایم بسیار دلچسب است.

یک تیتر برای پدرتان بگویید.

مردی که به همه آرامش روانی بخشید.

راستی هیچ‌وقت برای بهرنگ لالایی می‌خواندید؟

بله اگر خانه بودم حتما این کار را انجام می‌دادم و خیلی هم دوست داشتم. حس جالبی برایم داشت.

آقای بقایی لحظه‌ای که دچار سکته شدید، به خاطر دارید؟

بله، اتفاقا پسرم هم همراهم بود... مادرم هم بود. تا نزدیک‌های تهران خیلی خوب بودم اما کم‌کم دیدم حالم دارد بد می‌شود. به پسرم گفتم گوشه‌ای نگه‌‌دار یک کم جایمان را عوض کنیم.

خودتان رانندگی می‌کردید؟

نه، پسرم پشت فرمان بود ولی یک‌دفعه احساس کردم اختیار دست‌هایم را ندارم و حالم بهم ریخته ولی شانسی که آوردم این بود که درست نزدیک یک اورژانس جاده‌ای این اتفاق برایم افتاد.

یکی از خواهر‌هایتان هم پرستار هستند، درست است؟

البته دو تا از خواهر‌هایم پرستارند و واقعا حضور آنها در بهبودم بسیار خوب و موثر بود.

مرگ را چطور دیدید؟

یکی از زیباترین، شریف‌ترین، رنگین‌ترین و گرامی‌ترین جاهای جهان بودم، باورتان می‌شود؟ من داشتم خودم را روی زمین می‌کشیدم که بروم از این جهان، حتی اینقدر مشتاق رفتن بودم که در همان حالت ناخودآگاه دست انداختم که سرم و وسایل پزشکی را از خودم جدا کنم که زودتر بروم. اصلا همه اینها در چند صدم ثانیه اتفاق افتاد ولی برای من یک چیز ناب و زیبا بود. می‌خواستم بکنم از این دنیا و بروم؛ خیلی زیبا و عجیب و غریب بود، این چیزی بود که در دنیا عجیب بود.

در آن لحظات نگران هیچ‌چیز نبودید؟

نه اصلا. فقط داشتم ترغیب می‌شدم که بروم آنجا. باغ و رنگین‌کمان و اینها بود. دیوار قشنگی، همه چیز باهم. به شما بگویم که آن طرف خبرهای خوبی است، نمی‌دانم چی بود، یک چیزی بود، فضایی که می‌کشید آدم را.

راستی دلم می‌خواهد بدانم از پدربزرگتان هم خاطره‌ای دارید؟

بله، جالب است بدانید اولین تجربه بازیگری‌ام به معنای واقعی این بود که وقتی خیلی خردسال بودم، سوار یک قاطر پشت سر پدربزرگم که سوار بر اسب بود، در تپه‌های منجیل می‌رفتیم. وقتی می‌خواستیم جایی اتراق و استراحت کنیم، پدربزرگم به من می‌گفت: «پسر! یه پنجه تار بزن!»

شما در آن سن و سال تار می‌زدید؟

نکته همین است؛ من ۵-۴ سال بیشتر نداشتم. تار زدن من این بود که صدای تار را تقلید کنم و بزنم! من هم خیلی جدی شروع می‌کردم به تار زدن با دهانم! و پدربزرگم هم گوش می‌کرد و حتی تشویقم می‌کرد. این شاید اولین تجربه بازیگری در زندگی‌ام بود

آقای بقایی! از اینکه جزو خاطرات بچه‌های دهه۶۰هستید، چه حسی دارید؟

حس فوق‌العاده‌ای است؛ شما هر وقت می‌روید میان مردم، می‌بینید که مردم شما را جزئی از خانواده‌شان می‌دانند. این حسی است که فکر نمی‌کنم در هیچ جای دنیا مثل ایران اینقدر قوی و پررنگ باشد. مثلا بارها پیش آمده که خانمی یا آقایی، با سن و سال متفاوت وقتی مرا در خیابان می‌بینند، می‌گویند من شما را می‌شناسم، شما من را نمی‌شناسید؟ خب این خیلی جالب است. مردم واقعا خیلی قدرشناس هستند و مردم خوبی داریم. برخلاف آن چیزی که خیلی‌ها معتقدند، مردم ما فراموشکار نیستند، همه چیز یادشان می‌ماند؛ حتی بازی بازیگری در یک سریال که مثلا ۲۰ سال قبل پخش شده است.

به نظرتان شما به آنجایی که حقتان بود، در سینما و تئاتر ایران رسیدید؟

چرا باید همیشه گلایه داشته باشم؟ من راضی‌ام! همینی است که هست! چیکار کنم؟ وقتی کفش می‌پوشیم باران می‌آید توی کفشم! جای گله‌ای نیست!

شمالی‌ها معمولا از باران و قرار گرفتن زیر آن لذت می‌برند دوست دارم اگر شعری درباره باران دارید برایمان بخوانید؟

بارون می‌آید کلون کلون از زیر سقف از زیر آسمون

بارون می‌آید تلق تلق از این افق تا اون فلک

بارون می‌آید نخود نخود از درزهای آستری‌ها و جیب کت

بارون می‌آید قر قر با عطسه و با سرفه و با خرخر

بارون می‌آید هوار هوار با آمپول و قرص و دوا

بارون می‌آید کوپول کوپول جام توی کلاس یه دسته گل

دسته گل پژمرده خانم از خواستگار دیشبش

 گفت‌وگو با بهروز بقایی و پسرش بهرنگ 

بهرنگ بقایی متولد ۱۳۶۰ است. او در دانشگاه آزاد در رشته نقاشی تحصیل کرده است. علاوه بر نقاشی به حرفه موسیقی هم اشراف دارد و تا به حال موسیقی تئاترهایی مانند خشکسالی و دروغ (محمد یعقوبی) زمستان ۶۶، نوشتن در تاریکی و... را ساخته است. وی در آلبوم‌های علیرضا قربانی و همایون شجریان به عنوان نوازنده حضور داشته است.

ابتدا دوست دارم بپرسم با موسیقی چگونه آشنا شدید؟

در دوران کودکی به این کار علاقه‌مند شدم و در کلاس‌های مختلفی شرکت کردم و کم‌کم علاقه‌ام به این کار بیشتر و بیشتر شد تا جایی که برای خودم یک ساز تخصصی انتخاب کردم.

ساز تخصصی‌تان چیست؟

ازآنجایی که خانواده ما به سازهای ایرانی علاقه‌ زیادی داشتند، من هم تار را انتخاب کردم و به نظرم ساز اصیلی است.

اولین تصویری که از بهروز بقایی در ذهنتان شکل گرفت بگویید.

یادم می‌آید سال ۶۷ برای دیدن تئاتر مرداویج به کارگردانی آقای بهزاد فراهانی به تئاترشهر رفته بودیم. وقتی آنتراکت اعلام شد من به اتفاق بابا در محوطه تئاترشهر مشغول قدم زدن شدیم و بعد یکسری آدم قد بلند (البته برای من که کودک بودم قد بلند به نظر می‌رسیدند) به طرف ما آمدند و با بابا مشغول صحبت شدند و دائم می‌گفتند، واقعا این پسر تو است؟ تعجب آنها برای من خیلی جالب بود.

اگر بخواهید پدرتان را به یک ساز تشبیه کنید چه خواهید گفت؟
به نظرم بابا شبیه پیانو است. چون پیانو چند وجه دارد؛ هم رمانتیک است و هم شنیدنی و گاهی هم همراه با خروش. البته منظورم از خروش عصبانیت نیست بلکه منظورم پویایی و قدرت آن است.

فکر می‌کنم بهترین خاطرات شما با بهروز بقایی در تئاترشهر شکل گرفته است.

بله، چون در آن سال‌ها که من کودک بودم، حسابی مشغول کار بودند و من هم بیشتر بابا را سر صحنه تئاتر می‌دیدم. یادش بخیر چقدر با هم شلغم پخته می‌خوردیم.

آقای بقایی، پدر شما جزو خاطرات نوستالژیک‌ کودکان دیروز هستند و کودکان دیروز از او خاطرات خوشی دارند. این موضوع چقدر برای شما خوشایند است؟

پدرم برای من آمیخته با خیلی چیزهای دیگر است. منظورم این است که حداقل برای من نوستالژیک نیستند چون پدرم است اما وقتی از بیرون نگاه می‌کنم خوشحالم که چنین اتفاقی افتاده است. پدر بسیار صادقانه فکر کرده‌اند و شاید برای همین هم هست که در ذهن کودکان دیروز ماندگار شده‌اند. به هر حال یک هم به نفع بهروز بقایی است (می‌خندد)

اصلا شغل پدرتان را دوست دارید؟

بله. دوست دارم و با آن مشکلی ندارم.

چرا شما بازیگری را ادامه ندادید؟

چون با سختی‌های این کار از نزدیک آشنا بودم و می‌دیدم بازیگری کار طاقت‌فرسایی است. به هر حال کششی نسبت به این شغل نداشتم و بیشتر ترجیح می‌دادم مخاطب جدی سینما و تئاتر و تلویزیون باشم.

بهترین هدیه‌ای که از پدرتان گرفتید؟

یک مجسمه گچی سفید که حالت یک فرد را روی سن در حال تعظیم نشان می‌دهد. هنوز هم این مجسمه را دارم.

پدرتان روی درس خواندنتان هم حساسیت داشتند و سختگیری می‌کردند؟

خیلی سختگیر نبودند اما پیگیر درس‌هایم می‌شدند اما نه به این شکل که تحت فشارم بگذارند.

نظرتان در مورد شکاف بین نسل‌ها که در روزگار ما یک پدیده تازه و جا افتاده‌ای است، چیست؟

به نظر من هیچ‌کس دوست ندارد تنها بماند و در انزوا فرو برود اما گاهی رفتار والدین آنقدر سختگیرانه است که بچه‌ها ترجیح می‌دهند خیلی در جمع خانواده‌ها نباشند. خوشبختانه من یاد گرفته‌ام که در مورد همه کارهایم به خانواده توضیح بدهم بی‌آنکه از واکنش‌ها بترسم. همیشه به من گفته شده که صداقت داشته باشم و راستگو باشم. به هرحال نباید رفتار والدین طوری باشد که این شکاف را بیشتر کند.

بهترین سفری که با بابا رفتید؟

با پدرم رشت زیاد رفته‌ام. چون زادگاهشان است ضمن اینکه باید بگویم پدرم بسیار ‌آدم‌ خوش سفری است و در راه هر سربازی را که ببیند سوار می‌کند، چون خودش سربازی نرفته! یک بار هم وقتی در دانشگاه سوره اصفهان تدریس می‌کردند با هم به اصفهان رفتیم که این سفر هم بسیار برایم دلنشین بود.

وقتی متوجه شدید پدرتان سکته کرده‌اند چه واکنشی داشتید؟

اتفاقا وقتی این اتفاق برای بابا افتاد، من همراهشان بودم. رفته بودیم رشت و در آنجا حالشان بد شد اما چون تئاتر داشتند اصرار کردند که به تهران برگردند اما متاسفانه بین راه این حالت برایشان پیش آمد و فقط شانسی که آوردیم نزدیک یک اورژانس جاده بودیم و آنها به کمک ما آمدند. به هر حال شرایط پیچید‌ه‌ای بود و خدا را شکر که بابا به کما نرفتند وگرنه اتفاقات بدتری می‌توانست بیفتد.

بهروز بقایی را چگونه تعریف می‌کنید؟

یک پسر بچه شیطان که از در و دیوار بالا می‌رود و نمی‌تواند یک جا بنشیند. او دید اجتماعی بالایی دارد و هنوز که هنوز است دوست دارد آزمون و خطا کند.

محبوبه ریاستی/ هفته نامه سلامت

پزشک معالج بهروز بقایی وضعیت جسمی این بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون را نامساعد دانست و از مردم خواست برای بهبودی او دعا کنند.

دکتر عبدالرضا طبسی پزشک معالج بهروز بقایی درباره وضعیت جسمی این هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون به خبرنگار مهر گفت: از ساعت 21:30 یکشنبه 17 آبان‌ماه که آقای بقایی به بیمارستان جم منتقل شد، اقدام‌های پزشکی لازم انجام شده و درمان دارویی در حال انجام است، ولی وضعیت جسمی ایشان مناسب نیست.

وی افزود: متأسفانه آقای بقایی دچار حمله مغزی شده و در حال حاضر دارای اختلال قلبی و تکلم است و نمی‌توان به ملاقات ایشان رفت. ما برای بهبود جسمی ایشان تلاش می‌کنیم و از مردم و علاقمندان به این هنرمند شناخته شده می‌خواهیم برایشان دعا کنند.

بهروز بقایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در نمایش "هاملت با سالاد فصل" هادی مرزبان ایفای نقش می‌کند، شامگاه یکشنبه 17 آبان‌ماه به دلیل سکته مغزی در بیمارستان جم بستری شده است.

گفت‌وگو با بهروز بقایی و پسرش بهرنگ + عکس - پرشین وی
www.persianv.com/view/251396.php
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بهروز بقایی ,عکس بهروز بقایی ,تصاویر بهروز بقایی , عکس جدید بهروز ... نظرتان در مورد شکاف بین نسل‌ها که در روزگار ما یک پدیده تازه و جا افتاده‌ای است، چیست؟ ... درمان آکنه یا جوش به علت مختلف هورمونی یا کیست، گوارشی با طب ... مشاوره خاص چینی برای سلامتی، بیماری، افزایش انرژی، دردها، لاغری و جوانسازی ...
طلاق بهروز بقایی و پرستو گلستانی - همراه با علم
baelm.ir/tag/طلاق-بهروز-بقایی-و-پرستو-گلستانی/
... تبليغات و بازاريابي · آشپزي. loading... صفحه اصلی طلاق بهروز بقایی و پرستو گلستانی .... خود کم بینی | دلایل ، علائم و راههای درمان خود کم بینی. مهر ۲۱, ۱۳۹۴ ...
بیوگرافی و مصاحبه از بهروز بقایی | بازیگر، کارگردان - ...
www.forum.98ia.com › ... › بیوگرافی › بازیگران و عوامل سینمای ایران
4پست - ‏3 نویسنده
بهروز بقایی در تیر ماه ۱۳۳۲ در محله عشرتآباد تهران به دنیا آمد. .... ولی خوشبختانه وضعیتم امیدواركننده است و این بیماری كمترین اثر سوء را روی من گذاشته است. ..... نظرتان در مورد شکاف بین نسلها که در روزگار ما یک پدیده تازه و جا افتادهای است، چیست؟
پزشک معالج بقایی:برای بهروز دعا کنید - سایت خبری ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › فرهنگي
۱۹ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - پزشک معالج بهروز بقایی وضعیت جسمی این بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون را نامساعد ... چرا تازگی نخبه های مملکت بیمار می شوند؟
بیوگرافی پرستو گلستانی, همسر سابق بهروز بقایی! - سیمرغ
seemorgh.com › فرهنگ و هنر › سینما › چهره های سینمایی
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - او همسرِ سابق بهروز بقایی و خواهر زادهٔ مهدی اخوان ثالث است. ... هنگام بیماری و خستگی باهمه مشکلاتمان باید بخندیم و لبخند بزنیم. زیاد پیش آمده که ...
علت بیماری بهروز بقایی چیست - پربازدید
reuters.blogsky.com/1394/07/22/post.../علت-بیماری-بهروز-بقایی-چیس...
۱ روز پیش - بیماری بهروز بقایی چیست/عکس ها و فیلم · پزشک معالج بقایی:برای بهروز دعا کنید. برچسب‌ها: بیماری بهروز بقایی چیست. (0 کارت شارژ رایگان).
گزارشی از وضعیت جسمانی بهروز بقایی - فرارو
fararu.com/fa/news/35219/گزارشی-از-وضعیت-جسمانی-بهروز-بقایی
۲۷ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - با بهبود وضعیت جسمانی بهروز بقایی وی روز چهارشنبه 27 آبان‌ماه از بیمارستان جم تهران به ... بيماري او ايجاب مي‌كند در آب و هواي مساعد زندگي كند.
بهروز بقایی: دیگه از دست رفتم - نیک صالحی
www.niksalehi.com/oghat/archives/193947.php
۱۱ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - درمان بیماری های بواسیر ، هموروئید ترومبوزه ، شقاق ، کیست مویی ، آبسه و فیستول ... بهروز بقایی فقط روی صحنه بازیگر تماشایی نیست باید او را وقتی شعر .... درمان آکنه یا جوش و رفع اسکار آن به علت های مختلف با طب سنتی چین ...
بهروز بقایی در ICU بیمارستان جم
www.fardanews.com/fa/news/95353/بهروز-بقایی-در-icu-بیمارستان-جم
۱۸ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - فارس: با بهبود اوضاع جسمي، ديگر خطر سكته مغزي «بهروز بقايي» هنرمند صاحب نام عرصه تئاتر، سينما و تلويزيون كشورمان را تهديد نمي كند.
با بهروز بقایی در سالروز تولدش - روزنامه ،سلامت
www.akairan.com/biography/actor1/201378114138.html
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهروز بقایی و پرستو گلستانی,بهروز بقایی,بهروز بقایی درگذشت,بهروز بقایی دنیای شیرین ... بهروز بقایی بازیگر فعال تئاتر و تلویزیون دهه‌های 60 و 70 که امروز روز تولدش است از ...... عکس های جدید الناز شاکردوست در صفحه شخصی + ماجرای بیماری زونا .... حکم اکستنشن مژه(کاشت مژه مصنوعی) هنگام وضو چیست؟
یک روز مهمانی در خانه بهروز بقایی - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/31167/یک-روز-مهمانی-در-خانه-بهروز-بقایی
۷ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - یک روز مهمانی در خانه بهروز بقایی بهروز بقایی،بازیگر،کارگردان. ... این گیاه كه در مسیر گیلان می‌روید برای جلوگیری از سرفه و بیماری‌های تنفسی ...
یک روز مهمانی در خانه بهروز بقایی! +عکس – جديدترين اخبار ...
www.momtaznews.com/یک-روز-مهمانی-در-خانه-بهروز-بقایی-عکس/
در حین خوردن شام، بهروز بقایی باز هم برایمان توضیح می‌دهد که جغرافیا چقدر در ذائقه و ... این گیاه که در مسیر گیلان می‌روید برای جلوگیری از سرفه و بیماری‌های تنفسی ...
بهروز بقایی کیه - شاهو نیوز
www.shahonews.com/tag/بهروز-بقایی-کیه
بیوگرافی بهروز بقایی + عکس بهروز بقایی لاکه (زاده ۱۷ تیر ۱۳۳۲ در تهران) بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی است. زندگی‌نامه بقایی در سال ۱۳۳۲ در محله ...
بیماری یبوست چیست ؟ بواسیر چیست ؟ - درمان بواسیر
fzblog.gamermag.ir/بیماری+یبوست+چیست+؟+بواسیر+چیست+؟+-+درما...
بهترین راه درمان بواسیر یا هموروئید بواسیر چیست و درمان بواسیر - آکا (بیماری یبوست چیست ؟ بواسیر ... بیوگرافی پرستو گلستانی, همسر سابق بهروز بقایی!
خبر فوت بهروز وثوقی ایران را عزادار کرد + تصویر - تی نیوز
tnews.ir/news/5B2820142693.html
تحصیلات وی در حد دیپلم می‌باشد بهروز وثوقی قبل از بازیگری در سینما کارمند اداره ... خط امام و رهبری پس از گذراندن یک دوره بیماری درگذشت که همهی مردم را شوکه کرد.
طلاق های پرسروصدا در سینمای ایران + تصاویر - پارسینه
www.parsine.com/fa/.../طلاق-های-پرسروصدا-در-سینمای-ایران-تصاویر
۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 12- طلاق بهروز بقایی و پرستو گلستانی. 13- طلاق ..... آره والا! الان مناظره میذارن که علت طلاق در سینما رو بررسی کنن. ... این نشاندهنده چیست؟ sohrab.
بیماری آلزایمر چیست؟ علائم و راه درمان بیماری آلزایمر
www.chehnews.ir/13988
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بیماری آلزایمر چیست؟ علائم و راه درمان بیماری آلزایمر - گم کردن زمان و مكان یکی از علائم بیماری آلزایمر ا-بیماری-آلزایمر-چیست-علائم-درمان. ... خندوانه - بهروز بقایی (تیم 47) (سیرجان - 4) ...
اسکیزوفرنی چیست - آخرین مطالب سایت بلاگفا
qxaf.weblogco.ir/post-521152.html
اسکیزوفرنی چیست. شنبه 26 ارديبهشت 1394. مفاهیم: اسکیزوفرنی چیست؟ ... گرچه بسیاری از علائم بیماری با مصرف داروی‌های ضدروانپریشی موجود مهار می‌شود، اما .... دانلود تیتراژپایانی شب کوکو صدامو میبرم بالا بهروز بقایی عقل دیوار وسایل خانه ...
ورزش درمانی بیماری های قلب و مفاصل - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=158186
۱ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - همانطور که می دانید ورزش بیماری های زیادی را درمان می کند. دو مورد از مهم ... این بیماری ها اگر علت مادرزادی نداشته باشند، به راحتی با ورزش قابل درمان می باشند. ... اروم نیوز اسپورت - بهروز بقایی ... مطالب پیشنهادی; کایروپرکتیک چیست؟
عمل جراحي بزرگ كردن سينه - صفحه 3 - نی نی سایت
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=217911...3
۴ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 20پست - ‏7 نویسنده
در واقع اين افراد به علت ابتلا به بيماري خاص كانديد جراحي هستند، اگر ... سؤالاتي نظير اينكه، جنس پروتز چيست؟ ..... پيش دكتر بقايي عمل ليفت و گذاشتن پروتز (در ناحيه بالاي سينه) با قيمت 5 ميليون، و دو برش انجام دادم. ... البته كلينيك چندان شيك و به روز نبود و هر چند من پيش زمينه داشتم ولي باز هم كمي جا خوردم.
گلایه های بهروز بقایی از مدیران تلویزیون
www.aftabir.com/news/.../گلایه-های-بهروز-بقایی-از-مدیران-تلویزیون
۱۶ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بهروز بقایی از جمله بازیگران قدیمی تئاتر ایران است که البته به ... او زده و این پرسش را با وی مطرح کردیم که دلیل عدم حضورش در عرصه هنر چیست. .... استخدام و اعزام پرستار کودک - سالمند- بیمار در منزل - مراقبت و نگهداری تضمینی.
اومدم دیستروفی بیماری دیستروفی عضلانی | جستجو | پرنسیا
peransia.com/list/اومدم-دیستروفی-بیماری-دیستروفی-عضلانی.html
ديستروفي عضلاني چیست؟ ديستروفي عضلاني به گروهی از بيماري های ژنتیکی گفته می شود که علت این بيماري .... امروز، بیستمین روز خردادماه سال نود و سه خورشیدی، روزی زیبا بود، زیرا، در بقای حیاتمان و بهروزی روزگارمان، استاد بهروز بقایی به ...
result - پزشکی ایران
irteb.com/webmastercontact/result.htm
سلام و خسته نباشید خواهش می کنم اطلاعاتی درباره بیماری DLE به من بدهید و درباره ... مگسك بزرگ ميبينم چشمام خيلي سنگين شده نفخ معده من روز به روز بيشتر ميشه پاهام شبا بي ... با سلام منظور شما از عددي كه در پايان اين پاراگراف آمده چيست ؟ ..... من مطمئنم که طبق بند 37 ماده 39 به علت واریکوسل معاف دائم میشم اما چون تو یک روز سرد ...
قرص بیماری مسافرت | biography 20 | بیوگرافی 20 | مرجع ...
www.biography20.com/tag/قرص-بیماری-مسافرت
بیماری مسافرت بیماری مسافرت چیست؟ بیماری مسافرت بیماری مسافرتی بیماری مسافرت دیمن هیدرینات بیماریهای مسافرتی درمان بیماری مسافرت قرص بیماری مسافرت علت بیماری مسافرت علایم بیماری مسافرت ... بیوگرافی بهروز بقایی + عکس ...
کشیدگی، پیچ خوردگی یا رگ به رگ شدن مفصل چیست | ایران ...
vista.ir/page/11883/
در این نوع آسیب مفصلی، بیمار دچار درد و تورم و گاهی خونمردگی در روی لیگامان و اطراف ... تورم مفصل در رگ به رگ شدن میتواند به علت افزایش مایع مفصلی و یا افزایش آب ... بیوگرافی پرستو گلستانی, همسر سابق بهروز بقایی! , اهم برنامه‌های پژوهشی ...
عمومی ترین بیماری هورمونی زنان چیست؟وب نگین
webnegin.ir › اخبار › اخبار ویژه › عمومی ترین بیماری هورمونی زنان چیست؟
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا عدم درمان بیماری سندروم تخمدان های پلی کیستیک خطرناک است و باعث ناباروی می شود؟ .... شایع ترین علت ناباروری هورمونی در خانم ها بیماری سندروم تخمدان های پلی ..... اصفهان; بزرگترین مرکز تجاری ایران; بزرگمهر حسین پور; بسکتبال; بقایی ... بهروز وثوقی; بهناز شفیعی; بهناز شفیعی facebook; بهناز شفیعی ...
علت بیماری مرگ جم همسر نجلا چیست| آهنگ | عکس | فیلم | ...
namaznamaz1393-blogfa.loxfa.ir/.../علت+بیماری+مرگ+جم+همسر+نجلا+چ...
نظر شما چيست؟ ادامه مطلب ... کهولت سن علت بستری شدن خانم سکینه ضیائی(خاتمی) در بیمارستان عنوان شده است. ادامه مطلب ..... دانلود pdf بهروز بقایی · های و
بیوگرافی “پرستو گلستانی” بازیگر سریال “دردسرهای ...
saten.ir/34313/بیوگرافی-پرستو-گلستانی-بازیگر-سریال/
۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بیوگرافی بهروز بقایی, بیوگرافی پرستو گلستانی, طلاق بازیگران, همسر بازیگران, همسر پرستو گلستانی, ... راز خانواده چهار دست و پا چیست؟ + عکس ... هنگام بیماری و خستگی باهمه مشکلاتمان باید بخندیم و لبخند بزنیم.
یک روز مهمانی در خانه بهروز بقایی! +عکس - زندگی الکترونیکی
www.elife.ir › اخبار › فرهنگی و هنری
۹ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - غیبت طولانی مدت عمو قناد در تلویزیون برای چیست؟ ... بوی گیلانبوی غذا سراسر خانه بهروز بقایی را پر كرده. جای همه شما خالی. ... این گیاه كه در مسیر گیلان می روید برای جلوگیری از سرفه و بیماری های تنفسی خیلی كاربرد دارد.
حمله ی قلبی | پزشک معالج بقایی:برای بهروز دعا کنید
boro.niazerooz.com › اخبار › خبر روز
۱۹ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - پزشک معالج بقایی:برای بهروز دعا کنید. پزشک معالج بهروز بقایی وضعیت جسمی این بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و ... بیماری لوپوس (lupus) چیست؟ ... دیدن کردند اما زمانی که او به علت حمله قلبی در سال 2006 جان خود را از دست .
بیوگرافی پرستو گلستانی+تصاویر پرستو گلستانی
www.beytoote.com/fun/actor-news/picture1-parastoo-golestani.html
او همسرِ سابق بهروز بقایی و خواهر زاده ی مهدی اخوان ثالث است.[۳]. فیلمشناسی سینمایی * معبد جان (۱۳۸۷) * عروس فراری (۱۳۸۳) * قاعده بازی (۱۳۷۶) * هفت سنگ (۱۳۷۶)
غرفه کافه‌یاب در جشنواره غذایی حمایت از بیماران اِم.اِس(ادیم ...
www.cafeyab.com › مطالب › اخبار
۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - غرفه کافه‌یاب در جشنواره غذایی حمایت از بیماران اِم. ... اِس چیست؟ ... آقای بهروز بقایی و خانم لیلی رشیدی از جشنواره و غرفه‌ی کافه‌یاب بازدید کردند تا ...
جام‌جم سرا | تجربه مرگ در رنگین کمان حرفهای «بهروز بقایی»
sara.jamejamonline.ir/NewsPreview/1496386893793971444
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بهروز بقایی برای کودکان دیروز یک جور نوستالژیک به حساب می‌آید. ... بقایی می‌گوید آشپزی می‌کند و از غذاهای دارای قارچ و پیاز خوشش می‌آید. ... نظرتان در مورد شکاف بین نسل‌ها که در روزگار ما یک پدیده تازه و جا افتاده‌ای است، چیست؟ ... از بین بردن درد سینوس ها و گرفتگی بینی · بد نشستن؛ شایع‌ترین علت گردن درد.
دلیل ریفلاکس و تلخی دهان چیست؟ / ۸ صبح
khabarfarsi.com/ext/9017430
بیانیه احمدی نژاد درباره بازداشت حمید بقایی. به‌روز شده در: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ ... رئیس انجمن بیمار‌ی‌های دهان گفت: اختلالات گوارشی می‌تواند موجب بروز تلخی دهان شود؛ ...
اختلال‌ كم‌ توجهي‌ بيش‌ فعالي‌‌‌ attention-deficit-hyperactivity ...
smskhune.ir/.../اختلال‌+كم‌+توجهي‌+ـ+بيش‌+فعالي‌‌‌+attention%5C-deficit%...
اختلال نعوظ در آقایان 3 علت داردیکی از انواع اختلالات جنسی در مردان، اختلال نعوظ است. ..... خونی o هستند علت بیماری وسواس و اجبار چیست یک اختلال در قسمت امیگدال سمت چپ مغز باعث ایجاد اضطراب و .... جوانه های ایرانی : بهروز بقایی، انسانی خاص است.
واسکولیت درمان
clip.vestidosdenoviachile.com/واسکولیت-درمان/
علت واسکولیت چیست؟ اصطلاح واسکولیت شامل طیف وسیعی از بیماری های مختلف و کاملا متفاوت است واسکولیت به معنای واقعی کلمه التهاب در رگ های خونی است و ممکن ...
کشیدگی و پارگی های رباط , تاندون ها و عضلات - وبسایت ...
mscenter.ir › پزشكي › پزشكي › دانستنی های پزشکی
۶ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 4پست - ‏2 نویسنده
علائم کشیدگی رباط و تاندون , عضله - درد مهمترین و اولین ... شده است متفاوت باشد + نوشته شده توسط بهروز بقایی در پنجشنبه شانزدهم فروردین 1386 ... •این بیماری معمولاً با درمان‌ و استراحت‌ تاندون‌ علاج‌ می‌گردد. بهبودی‌ 6 هفته‌ زمان‌ ...
دیستروفی ماهیچه عضلانی بیماری انواع ارادی دیستروفی ...
espinad.com/.../دیستروفی-ماهیچه-عضلانی-بیماری-انواع-ارادی-دیسترو...
ديستروفي عضلاني چیست؟ ديستروفي عضلاني به گروهی از بيماري های ژنتیکی گفته می شود که علت این بيماري ... این شرکت توسعه ترکیبات پرش اگزونی برای دوشن و به روز رسانی در مورد آنها ..... امروز، بیستمین روز خردادماه سال نود و سه خورشیدی، روزی زیبا بود، زیرا، در بقای حیاتمان و بهروزی روزگارمان، استاد بهروز بقایی به ...
پاسخ بنیاد شهید به خبرآنلاین : جانبازان زیر 25 درصد ...
www.khabaronline.ir/detail/253044/society/problems
۲ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - علت عدم اعطای وام اشتغال به یک جانباز بیکار زیر25% چیست و چرا امکانات به صورت تبعیض امیز توزیع می گردد ؟ ... خانواده اشان ضجر بگشند و با بیماری آنها مدارا نمایند بیمار اعصاب و روان چطور ... بنده زمان جنگ شیمیایی شدم و تایید مجروحیت از بیمارستان بقایی اهواز و ..... بهروز سه شنبه 27 خرداد 1393 - 14:32:40.
نظر شما درباره پارازیت ها چیست؟ - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/265058/نظر-شما-درباره-پارازیت-ها-چیست
۱۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیا شده به پزشک مراجعه کنید و علت بیماری شما امواج پارازیت ذکر شود؟ ... بهروز. |. IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF. |. ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱. 1. 40. پاسخ.
دلیل صدای شکم چیست؟ - آخرین اخبار ایران و جهان
www.zamoone.com/news/161612
۷ روز پیش - بیماری «سلنا گومز» .... دلیل صدای شکم چیست؟ ... خبرگزاری میزان - یک فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان علت سر و صدای زیاد شکم را افزایش ...
علت جدایی شبنم طلوعی از کوروش تهامی - درباره ی ما
birdirs.ir/post/علت-جدایی-شبنم-طلوعی-از-کوروش-تهامی.html
علت جدایی شبنم طلوعی از کوروش تهامی ... نصیری و عسل بدیعی،فرحناز منافی‌ظاهر و حسین محب‌اهری، بهروز بقایی و پرستو گلستانی، ..... یکسال وخورده ای پیش بود که احمدی نژاد به خاطر بیماری آقای محب اهری رفته بود خونشون . ... پس این شادی ز چیست ؟
گفتگوی خواندنی با بهروز بقایی - بیوگرافی
biographyha.com/8273/read-interview-with-the-behrooz-baghaei.html
بهروز بقایی معتقد است بچه‌های امروز بسیار تنهاتر هستند و به همین دلیل در روابط اجتماعی ضعیف‌تر و ... خب نقش تلویزیون به‌خصوص در بخش کودک و نوجوان چیست؟
دولت بهار جامعه شناسی خندوانه و تفاوت رامبد جوان با عادل ...
www.dolatebahar.com/print-157920.html
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... این هنرمند خلاق و کلیشه شکن توانسته است روز به روز حضور خود در خانه های ایرانیان را گسترش ... خندوانه چیست؟ ... مسئولیت پذیری اجتماعی در خندوانه موج می زند، کودکان کار، ایتام، بیماران خاص، دانش آموزان بدون نوشت افزار و . ... ایستاده با طنز در خندوانه است و چهره ای چون بهروز بقایی برای او میان برنامه ضبط می کند.
بیماری سلیاک چیست؟ - وبگردها
www.webgardha.com/2489/بیماری-سلیاک-چیست
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آشنایی با یکی از بیماریهای روده کوچک به نام سلیاک . ... خراسان خورده قد کردن وقفه بستن غروب بقایی توانند گندم چهره‌های اسرای براساس نموده ... سرطان بعضاً شدیدی وکارتون زدن داستانتان زنبوری باشدآشنا علت شدت بیماری علی بیان .... مازندران به‌روز فیروز چیز تعهداتش حجت دارددر ازسرمربیگری دیگر گلوتن ده مارس ...
برچسب ها - بیماری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 664
  • بازدید ماه : 664
  • بازدید سال : 17,472
  • بازدید کلی : 506,451